sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

JV-Pia remmiin mukaan


Morjens! Nimeni on Pia, olen 19-vuotias lukiosta vasta valmistunut ja olen ensimmäistä kesää töissä Särkänniemessä. Työnimikkeenäni on järjestyksenvalvoja. Tässä on oltu jo töissä melkein kaksi kuukautta ja täytyy sanoa että olen kyllä tykännyt todella paljon.

Minua näkee Särkänniemessä joko parkkipaikalla ohjaamassa liikennettä, tervehtimässä portilla tai partioimassa puistossa. Tähän mennessä yleisimpiä tehtäviä on ollut; kertoa tupakoitsijoille heille merkityistä paikoista ja kertoa asiakkaille että ipanakärryt eivät ole mäenlaskua varten. Parkissa olen tottunut olemaan melkoinen infopiste monessakin ongelmassa, mutta yleisin kysymys on siltikin: Missäs sen parkkimaksun voi maksaa? 



Ainoa asia mikä työpäivää aina vähän lannistaa on huono sää. Koska olen koko työpäivän ulkona niin sade ei aina ole niin kauhean mukavaa. Varsinkaan portilla, koska sehän on kunnon tuulitunneli. Onnistun aina vielä unohtamaan hanskat kotiin ja olen paljain sormin jäätymässä mikä vaikeuttaa aluelippujen keräämisestä asiakkailta kun sormien koordinaatio kyky ei ole parhaimmillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti