maanantai 4. kesäkuuta 2012

Annabella


Hei kaikille! Minun nimeni on Annabella. Työskentelen tämän kesän Särkänniemessä pelimyyjänä. Kesä on lempivuodenaikani, joten odotan innolla elämäni ensimmäistä kesää täällä Tampereella.


Opiskelen tiedotusoppia Tampereen yliopistossa.  Olen 20-vuotias. Vapaa-ajalla nautin liikunnasta niin kuntosalilla, lenkillä kuin erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla. Kokeilen innolla kaikkea uutta, esimerkiksi vuoden vaihteessa innostuin kuntonyrkkeilystä, joogasta ja lumilautailusta. Teen myös kaikenlaista luovaa, kuten piirrän, maalaan ja kirjoitan. Matkustelu ja extreme-lajit kiehtovat minua. Minulla on taipumusta liikashoppailuun, mutta onneksi opiskelijaelämän karu arki on opettanut minua rahanhallintaan.

Olen päässyt jo mukavasti vauhtiin pelimyyjän työssä ja tutustunut työtovereihini. Aivan huikea meininki meillä pelimyyjillä kyllä on! Työstämme ei hauskoja tilanteita ja fiilistelyä puutu. On mahtavaa päästä kertomaan teille kokemuksistani!

Vauhdikkain kesäterveisin:
 Annabella 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti